Exotiskt väder och en pissed Bea

Har just kommit hem efter att ha gått en oskön promenad på 6 km. Mina kinder håller typ på att lossna!!

Fast så fort som jag har gått idag har jag nog aldrig gått förr. Dels pågrund av vädret och dels på grund av ilska.

Varslingen har nått oss nu, och jag hänger löst. Känns inge kul alls :(
Jag är så förbannat glad att jag har tagit steget att sakta men säkert lämna stället där de höga hönsen på sina vadderade jädra troner styr och ställer utan att veta vad dom gör. Det tas ingen hänsyn till lagar som gäller, inte till brukaren du jobbar med, inte till familjen du är hos och allra minst till dig själv..
Sen var det ju jävligt smart av dem att lägga varslingsmötet idag, då säker hälften av alla som skulle komma dog i köldslag på vägen dit.

Nu ska jag fortsätta med mina voodoo-dockor.
Svejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0