Glada nyheter!

Idag var första dagen på tredje terminen! Helst SINNES så fort tiden går! Men nu är det inte så skolshit jag ska snacka om!

Satt på en sjukligt tråkig förläsning med världens tråkigaste föreläsare idag då det börjar vibrera i fickan. Jag ser att det är min chef och det knyter sig i magen. Det har gjort det varje gång hon ringt nu den senaste tiden, då alla ärenden hon haft alltid varit negativa på senaste...
Kunde i varje fall inte svara, och då ploppar det in ett sms med "Hej Bea, ring så FORT du kan. Det är viktigt"

När föreläsningen var över ringde jag upp och fick den superroliga nyheten att JAG FÅR BEHÅLLA MITT JOBB!

Lättnaden jag känner i magen är inte att leka med. Jag vet att allt hade löst sig hursom, på ett eller annat sätt, men jag är så otroligt glad över att det löste sig på det BÄSTA sättet! :)

Nu ska jag kila iväg på träning med elitdamerna! Vi höööörs!
/B


Kommentarer
Postat av: Evelina

Visste att det skulle lösa sig! Gud så härligt, tycker du ska fira det lite. Tvinga med Huss på någon film på bio, helst någon uppföljare där han inte sett de första två.. Hehe.



Att tiden går fort, tyckte jag nyss började på universitetet och helt plötsligt så är inte vi dom som virrar runt mest, som inte vet vars man är och som inte förstår nånting.



KRAM!

2010-01-18 @ 19:06:22
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0