HEJ HELGEN!

Men så förbeeeenat skönt detta känns!! Jag ÄLSKAR att få helg ;)

Som ni märker har vi äntligen fått igång internet igen. Igår satt jag i min soffa med ett paj internet. Därmed pajjar ju tv´n eftersom dreamboxen är beroende av nätet, och likaså våran IP-telefoni. Som grädde på moset hade jag slut pengar på mobilen, och genast kändes det som man var traped in the 30´s!
Hur KLÅN gjorde dom förr? Skickade flaskpost & hoppades på det bästa eller? :P

Nåväl. Det känns underbart att vara förenad med omvärlden igen. Dock kanske ödet ville säga mig nåt igår?! Typ..storstäda läggan, tvätta, renbädda, diska eller gör nåt annat vettigt, sånt som man gjorde förr i tiden.. typ, mangla lakan?!
Vet ni vad jag gjorde i stället?
- SOV! ;)

Nu ska jag fortsätta röja lite här. Har köpt en ny, fin hallmöbel som jag måste installera i läggan! :)

Pyss /B


Kommentarer
Postat av: Avander

sluta kalla det för läggan!! Annars blir det bråk....

2010-01-29 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0