Hej Onsdag.

Ja, man får faktiskt säga så! Det är bara några timmar kvar till onsdag. Skönt? Oja!
Snart är det helg igen! :D

Idag har det pluggats så det stått härliga till. Jag är numer proffs på kolecystit, kolecystolithiasis, peritonit, appendicit, cholangit, pancreatit, divertikulit, ileus & annat smått & gott... Shit vad mycket det är som ska in i min tröga hjärna :S

För intersserade så känner jag mig fortfarande ofräsch (men tack ändå, Eve, hihi) men är inte liggandes idag. Känns ju konstigt att säga det, men jag vill inge hellre än att det bryter ut nu så det går över nån jädra gång. Jag hatar att gå runt och känna mig orkeslös och hängig, då är det lika bra att det kommer nu, och så går det över sen!

Avslutar med en lite smårolig koversation mellan mig & maria idag. Ingen kommer fatta, men vi tyckte de var skitkul..!

Bea: Alltså, nu har jag hjärnsläpp. Men var gööör bukspottkörteln egentligen?
Maria: Men den producerar ju sånna där -as..

Nu ska jag fortsätta se hockeyn. Man kan få magrutor av sånt va?
Om 98 dagar draaaar vi! ;)
(och om typ 40 kanske ulven kommer hem!? ULVEN, VI MÅSTE JU VETA EXAKT NÄR DU KOMMER HEM OM VI SKA KUNNA HA EN NEDRÄKNING! DAAAH!)

Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0