Helkväll!

Just hemkommen efter en lovely helkväll.....   Började med en match i bowling, där nio är the story of my life, varför ska aldrig den där sista käglan falla?  Den står och vinglar, men hittar alltid balansen igen! :(

Men jag vann iallafall en omgång!

Sen vart det att ta bilen till Bureå och se hockey, Bureå-Vindeln, tycker dock att det borde vara lag på att alla ska få spela i en hall.... shit va kallt, kunde inte heller sluta skratta åt att det inte kan vara kul  å sitta på bänken när det är -15 ute, lätt att hålla sig varm :)

Vindeln vann dock matchen med 4-3, tråkigt!

Sen bar det av mot Bion för att se Snabba Cash, lite besviken faktiskt, har typ 1000 frågor efter filmen, en massa saker som jag inte förstår!
Menmen hörde rykten om att en tvåa var på G, där kommer kanske svaren!?

Men en bonus var ju alla minuter man fick titta på JW....  han e typ fräsch!



En till rolig sak var att jag känner, eller kände en av killarna i filmen, fick som en chock när han dök upp på duken, att han var i den branschen visste jag inte! :)

Dags för sängen nu, match imorgon!

//Regina


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh.. innebandymatch imorgon, kanske man ska ta sig i kragen och åka och se en match.



Lycka till! :)

2010-01-23 @ 01:21:23
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Regina

Tack tack... givetvis borde du det, vi behöver all support vi kan få! :) Matchen är iallafall kl 13.00 på Edda!

2010-01-23 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0