Humöret är på topp!

Innebandy.....  ett intresse som verkligen kan styra mitt humör, går det dåligt en träning så kan jag vara på dåligt humör länge.... tävlingsmänniska kanske!??
Men när det går bra som det gjorde idag då är man på riktigt gott humör...finns inget roligare!
Tack till min femma som jag spelade med idag...det var superkul!!

Snart helg också..... kan inte annat än längta till den :)
Dom som åkte hem med mig efter matchen vet att jag redan i söndags längtade som en tok, å nu är vi snart där....

På fredag blir det att se lite hockey live...  men nu blir det div 2 istället för 3 som vi tittade på i söndags!  Sen blir det bio, å jag, JAG, ska gå å se en svensk film, vet inte vad som hänt med mig!?

Sen på lördag så ska vi vinna ;) över Ersboda innan det är dags för lagfest hos Tess!!
Å däremellan så har jag tänkt hinna med många viktiga roliga saker med lillhjärtat mitt!
Kommer att bli en helt lovely helg!!

Måste bara avsluta med en liten sak som jag funderar över!
Efter alla semlor som Bea verkar äta så kunde jag inte hålla mig ifrån att köpa en idag, MEN..... varför ska semlor vara snygga?
Om man gjorde dom lite mindre snygga så skulle dom bli lite mer praktiska....  Gillar inte semlorna där det finns ett litet trekantigt lock på, hur har dom tänkt att man ska få in den andra delen i munnen?

Nää, dela dom på mitten så får man två delar att njuta av och som båda går att äta utan att man har grädde runt hela munnen och på näsan! :)

 


Det var allt för mig!


//Regina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0