Kompis, det går inge bra nu..

I sista perioden trillade tårarna nerför kinderna av ren ilska.
Vad har hänt med kämparglöden, med viljan, med kunnandet? Det verkar som att rädslan att förlora har tagit över viljan att vinna...

Som ni kanske förstår så blev det förlust mot Thourettesgruppen med 100-2. Att domarna sen bestämde sig för att "yeey, idag testar vi hur många utvisningar det är möjligt att ta under 60 minuter" gjorde hela tillställningen så jädra pinsam! 10 utvisningar under en match. När fan hände det senast?




Om vi ska prata om trevligare grejer som gör mig på bättre humör (det BEHÖVS nu), så tycker jag att vi pratar om Köping, och om världens skönaste Tobbe! Vilken lirare!
Detta klipp har jag skrattar mig harmynt åt ikväll. Är han inte underbar så säg!



/B



Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar när han lägger ned sin sockervadd i gräset för att sedan ta upp den och äta lite till! :)

2010-01-31 @ 21:15:02
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0