Livet är en fest

Jag sitter bara här med ett stort leende på läpparna!
Gårdagens hallibaloo blev sjukt lyckad. Jag hade verkligen inga förväntningar på kvällen och så blev den helt suverän! Trodde verkligen att jag som enda nykter (ja, det kändes i varje fall så :P) skulle vara snuskigt less på alla mindre nyktra, men jag måste erkänna att ni skötte er bra vänner! :)
Sen att man fick skratta sig harmynt ett x antal gånger under kvällen gjorde den inte sämre direkt! Jag är övertygad om att jag blir minst lika utvecklingsstörd när jag dricker, så jag ska vara tyst! ;)

Trots att jag körde igår, så har jag känt mig sjukt bakis idag. Fylleångorna har nog gjort sitt! :P
Jag har därför legat i horisontalläge i soffan hela dan och matat "Mammas pojkar"-avsnitt i mjukisar och tryck mums mums till förbannelse (ekvationen att jag ska ha magrutor om 122 dagar går VERKLIGEN inte ihop, hehehe).

Näe, nu måste jag återgå till läsandet inför morgondagen. Har praktisk examination imorron, så håll tummarna alla! LOVA!

Vi hörs, skinnbörs!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0