Lördagkväll

Det är lördagkväll, och här sitter jag, insnöad i böcker och anteckningar om angina pectoris, ateroskelros, hjärtinfarkt, hjärtsvikt, diabetes, högt blodtryck, KOL, astma, metabola syndromet, bensår, bla, blaj, bla, bajs, blaj, bla, bla.

Så just DÄRFÖR ska jag prata om roligare saker! :)

I tisdags fyllde min söta vän Louice år (och jag nämner inte hur mycket, eller lite, då får vi andra bara ågren, haha) och självklart var jag på plats och firade hennes dag.
Jag packade mig i väg till Arvidsjaur mitt på dagen och möttes av uppdukat fikabord med kakor hit och tårtor hit. Alla ni som känner mig vet ju vilket kakmonster jag är, så jag trivdes som fisken :P

Senare på kvällen avnjöt vi en mycket delicious middag och sedan inleddes festligheterna, och om det partyt skulle jag kunna skriva superlativ till imorgon! Hellsike så kul jag hade! 
Träffade massor av känt folk som alltid är lika kul att umgås med, och lyckades dessutom med bedriften att äga dansgolvet utan smärre problem ;)

Jag har ju som legat av mig lite (eller snarare massor) när det gäller fotograferandet, men jag tog faktiskt TVÅ bilder den här kvällen, båda ungefär i samma suddnivå. Jävla kass mobilkamera jag har.. (för nåt annat kan det ju inte bero på.. hihi)

 

Nu ska jag dyka neri godispåsen och vräka, samtidigt som jag ska läsa lite om diabetes. Passar ju kanoners! ;)

Puss och hej!
/B

Ps: Tack för alla fina & uppmuntrande ord. Det värmer så otroligt! Man är lyckligt lottad som har alla underbara människor i sin närhet som håller en i handen när det stormar utanför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0