Omänskligt kallt!

Såg just att på väderstationen på Balder så är det -30.1, å det ä i regel 3-4 grader kallare här uppe på MB....
Ryser på tanken att jag måste lämna hemmet 07.15 imorgonbitti, då det enligt nyheterna dessutom ska bli ännu kallare under natten :(

Finns det ingen köldgräns för när man får stanna hemma under täcket med varm choklad och limpmackor?
Det tycker jag då borde finnas!

Sammanfattning av gårdagen: Roligt+ roligast+ ös+ känsligt+ missförstånd+pinsamt+5 km kyla = Lycka

Sweet dreams are made of this, Go natt!

//Regina


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag flög upp ur soffan med ett ryck när jag läste detta, inte kan det väl vara så kallt ute nu.. Kanske kan jag lugna dig lite, vi bor några hundra meter från balders väderstation och hos oss är det "bara" 23 grader.. Kanske har våran termometer frysit sönder?! Godnatt!

2010-01-06 @ 23:10:33
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Regina

Då hade ni ju nästan sommarvärme Evelina :)

Den kanske förutspådde det som komma skulle, måste ju vara nåt sånt idag iallafall!!??

2010-01-07 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0