Snart helg.....

Kändes som måndagmorgon imorse, å helt plötsligt är det snart fredag, tänk så underbart om man alltid fick va ledig på onsdagar! 

Helgen kommer att bjuda på Innebandy i massor med början imorgonkväll och med slut på söndagkväll.... mellan matcherna tippar jag på lite mat och sömn!!   Helt okej i helg!! :)


Ser ni på Paradise Hotel btw???
Såg veckans parceremoni igår kväll och jag fattar ingenting???   Känns som om man missat massor, men jag har ju inte det.....  Det var ju inte ett par som stämde!


En till sak som jag kom å tänka på nu.....
Snart så släpps schemat för Februari, jag jobbar ju alltid 2 nattveckor per månad, men hur kul är det när det är OS 3 av 4 veckor denna månad!?
Hoppas bara för allt i världen att jag inte jobbar natt sista veckan, tänk att sitta på jobbet avskuren från omvärlden under hela slutspelet i hockeyn...... då bryter jag ihop!!

Håll tummarna för mig!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0