Snart smäller det!

Imorgon måste ni alla hålla tummar och tår för mig mellan 9.00 och typ 13.00! Först har jag tenta i sjukdomarna som drabbar hjärtat, lungorna, om sår och om diabetes. Vi snackar väl ett 20-tal sjukdomar och åkommor. Weeei! Efter att ha mjölkat min stackars lilla hjärna på den informationen ska jag sätta mig & skriva tenta nummer två - läkemedelsräkning. Fast det är bara en komplettering så den hoppas jag inte ska vara något problem - men ÄNDÅ! Tummarna kära vänner, tummarna!!

Jag vet att det blev ett jävla tjat om paradise på bloggen nu, men ikväll har jag nött igenom dom 4 avsnitten jag inte hade sett! Hehehe, kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR utgången! :P

Duschen väntar på mig nu, för här sitter jag som ett svettigt skabb, sen kan ja behöva min smartness-sömn inför morgondagen!

Pyss på er! / B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0