The girls are back in town, the girls are back in town...

Nu är vi hemma efter en lång resa till Hörnefors och en ännu längre resa hem från ett nästan besegrat Hörnefors... minus det sista bajsmålet som dom lyckades studsa in via Bellas hjälm på ett snöpligt sätt =(

-Ja ja! ett poäng är väl inte fy skam det heller men det är klart... lite skam känner man då man vet att vi kan sååååå mycket bättre! Hoppas att vi alla kan ta fram "the angry eye" nu i veckan och se till att vinna på lördag =)
Jag ligger just nu  i skrivande stund på soffan och latar mig medans min underbara kille fixar lite gomat =) Jag är verkligen lyckligt lottad <3
Nu ska jag äta =)
Hej svej leverpastej
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0