Vad gör TV4?

Hur kan dom få för sig att sätta in en wallanderfilm och förstöra det största söndagsnöjet man har!??????
Har kört runt på alla möjliga ställen för att hitta del 4 av Johan Falk, men dom var uthyrda överallt!
Gissar att man inte är den enda som reagerat över detta!?

Morr.....

Så sista stället jag var på gav jag upp och tog en annan film, -Captivity.
Får väl fungera som andrahandsval, hoppas jag!

Dags igen att vända på dygnet, nattvecka och jag kunde inte vara gladare!

//Regina



Kommentarer
Postat av: Rigge

Men hallå! du har en syster som har alla delar på sin bärbara hårddisk! bara att ta med din egen och kom och få dem överförda.;-)

2010-02-02 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0