Vilken underbar kväll!

Nyårsaftonen blev precis som jag hade önskat, och lite till!
Trots att jag vaknade upp på nyårsaftons morgon och hann tänka; "Vafan, har jag gjort ett restylaneingrepp inatt? Neheee, det är det munsår det kallas?"
Så man kan säga att jag var en riktig Victoria Silvstedt igår, för jag hade både putläppar OCH pratade svengelska då en av gårdagens festdeltagade var engelskman :P (dock har jag tagit ur siliconinläggen..)

Först avnjöt vi fantastisk god mat som alla lagt ner själ och hjärta i. Köttet var rött och fint och inte det minsta brunt!
Därefter spelades det spel, skrattades, dracks, lektes lekar (däribland julklappsleken. Shit vilken match!! Tur man inte är allt för långsint ;) ).
Sedan var det dax för klockan att närma sig tolvslaget. Kvart i tolv satt vi och berättade för varandra vad det bästa med 2009 var, och för egen del har det hänt så fruktansvärt mycket, både positivt och negativt, som utvecklat en så sjukt mycket. Men mer om det kan ni få läsa senare om i min Nyårskrönika.. haha!

Vi hade lite svårt att bestämma oss hur vi skulle spendera den sista minuten av året. Efter 10 sekunders velande kom tillslut Tess på att vi skulle Le! Skitabra idé. Så alla stod och log, för vad kunde vara bättre än att le in de nya året?
Det var alltså 15 skitnöjda personer som entrade 2010!
Och jag känner det på mig, detta kommer bli ett helt underbart år!

Det finns bara möjligheter, och svårigheterna löser vi tillsammans!

Slutligen citerar jag Tess som skulle läsa upp ett sms för oss som hon fått:
"Punkt, Pluss, Hartass, hartass, plus, punkt, plus, hartass, hartass, plus, punkt, plus, GOTT NYTT, plus, hartass, plus, ÅR plus, hartass.... alltså, jag fattar INGENTING!! vad menar dom???


Hahaha ;)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0