34 dagar kvar! :)

Nedräkningen har börjat, och den är lååångt ifrån så lång som den var sist jag räknade ner till en resa ;)
Nu är det hursomhelst bokat & nästan klarrt och betarrt! Den 17 aug lämnar vi Sverige för betydligt varmare breddgrader! Det blev efter mycket om och men bestämt att vi hamnar i Sunny Beach (eller bitch, beror på vilket humör man är på, hehe).

Vi blev först kaxiga och bokade in oss på ett femstjärnigt all inclusive, sen fick jag kalla fötter och tyckte att vi inte behövde fläska på sååå mycket :P Så vi hamnade på ett fyra plus-stjärnigt hotell aldelens bredvid stranden och mitt i centrum. AJ LAV!

JAG LÄNGTAR SÅ ATT DET GÖR ONT!
Men nu, en trip till balkongen. Där är det som att vara på cypern idag!

PS: Glajerna har kommit!!! Imorgon åker jag och testar snyggosarna och hoppas att jag blir en snyggo i dom!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0