Allsång på skansen!

Sitter nu och ser på Allsång på skansen, fick ett samtal från Rigge idag om att hon, Touse och Malla sitter på plats i stockholm, shit va kul!!
Så jag måste ju försöka se om dom dyker upp i bild :)   Känner jag dom rätt så kommer dom att göra vad som helst för att lyckas! :P

Sen blir det dags för mig att bege mig till jobbet, 22-07!


Jamen just ja, nu har det uppstått ett I-landsproblem igen.......
Ska jag klippa mig eller ska jag ha kvar det långa håret, vill klippa mig, men jag kommer säkert att ångra mig isådanafall, kan lova att ångesten är TOTAL.

Vill, ångrar mig, vill, ångrar mig, vill, ångrar mig.....ja, ni kanske förstår!?

Har en klipptid bokad tills på fredag, så jag har ju iallafall 2 dagar till på mig att fundera.

Well well... 
Ha det gott allihopa!

Puss
    
//Regina

Kommentarer
Postat av: Evelina

Problemet här är detsamma! vill klippa mig kort igen, men ångrar mig precis när jag tror att jag har bestämt mig. Försöker tänka att "det bara är hår, det växer ut igen" men fasiken så svårt att bestämma sig ändå!

2010-07-20 @ 23:58:25
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Regina

Precis, det tar ju sån tid om man skulle ångra sig, men jag tror det börjar luta mot att faktiskt klippa mig!

Jag återkommer väl till veckan med svaret om jag gjorde rätt! :)

2010-07-21 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0