Allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar!

(Christer Sjögren & Thorsten Flink)



Har hunnit med så sjukt mycket idag, har städat ur garderoberna klart, vart bara två sopsäckar med skräp :) 
Flyttat lite möbler, skaffat en ny garderob till alla träningskläder, Innebandyn drar ju igång till veckan och jag kan säga att jag LÄNGTAR :)  Wiiieeee så roligt!
När jag städade upp alla träningskläder kunde jag inte låta bli att skratta lite, tror man har samlat på sig lite träningströjor genom åren, tog undan dom bästa (ca 10st)  och ändå kastade jag ca 20, så på den biten behöver jag då inte oroa mig för böter nu när säsongen drar igång, undra bara vem som ska bli indrivare i år? hmmm...


Har även hunnit med en massa annat med, men själva städningen har ändå gått bakåt, dags att ta tag i det imorgonbitti för imorgon så väntar finfrämmande :P

Nu väntar lite Mario Kart och sen se Valentines day!

Puss på er!
//R

Kommentarer
Postat av: Rebban

börjar vi med inomhusträning till veckan?? ja har ej hört nåt =)

2010-07-28 @ 12:19:39
Postat av: Jenny

Rensat garderoben.... Man tackar, man tackar! För visst har du sparat något till oss mindre lyckligt lottade...??! Jag kan betala med kramar... hahaha

2010-07-28 @ 21:49:18
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0