Att sova eller inte sova är frågan?!

Jo det är just den frågan jag ställer mig just nu. Ska jag stanna hemma och sova eller ska jag gå på trästocks?!

Jag har en tendens av att bli aldelens förslappad min första semestervecka, vill inte göra något! bara vila, sova, äta. Känns ju inte som att man gör det bästa av tiden men kroppen behöver nog vilan så det är väl bara att ställa upp på dennes krav.

Det jag dock har hunnit åstadkomma är en handikappad tumme :( Tummen har krockat med en fotboll så den är helt skev och troligast behöver läkarvård! Känns bara så jobbigt att sitta på röntgen och vänta då vi alla vet vilken tid det kan ta! så jag stannar nog hemma och kokar ihop någon egen huskur och funkar inte det är det väl bara att hugg av "mähäät" som Beas pappa skulle ha sagt ;)


Hej svej Tummetjejj!

Kommentarer
Postat av: Bea

på ett åkerspöke gör en tumme varken av eller till skulle min pappa ha sagt! HIHI!

2010-07-22 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0