Det är över nu....




Helgen har varit sjukt rolig, går inte berätta med ord känslan som har funnits under helgen.
Glädje, glädje å glädje!!!

Men jag kan lova att det känns i kroppen idag, sömntimmarna i helgen är lätträknade, men jag ska försöka hålla mig vaken i nån timme till så att vi får se Spanien ta VM-guld!

En liten sammanfattning med ord & lite mer bilder kommer senare, när orken finns!

Det här är till dig Challan:   (du skulle ha varit med på efterfesten)  :)





På tal om dessa kort så måste jag nämna att Jocke har ett en stor framtid inom ett annat yrke om han skulle vilja byta bort pokern!  :P

//Regina

Kommentarer
Postat av: bea

hehe, vadå, trafficking eller? :P

2010-07-11 @ 20:36:20
Postat av: Louice

ni ser ut att ha haft en mycket lyckad helg, kram på er (:

2010-07-11 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0