"Det är så kul att jaga, för jag älskar att döda"

Umeåresan igår var fantastiskt trevlig! Mycket shopping, smarrig mat och underbart sällskap!
Det första jag sa när jag satte mig i bilen när R & R hämtade mig var "Påminn mig att jag ska kolla om dom har anticimex inne i stan. Jag har hört att dom har nåt medel man kan spraya och som dödar dom där jävla mjölbaggarna i mitt kök". Så var det sagt. Vi tänkte inte mer på det förrän det var dax att snurra runt inne i ersboda av helt andra anledningar. När vi skulle hitta affären vi skulle på så tog vi av någon anledning en helt annan väg än vi skulle, och på det första huset inne på den gatan står det "ANTICIMEX" fett skrivet på en skylt ovanför dörren. Ödet anropade och vi stannade. Mycket riktigt så hade dom nån sån där superdödarspray, och mycket nöjt fick den följa med mig hem.

Väl hemma drog jag fram sprayen och började saneringen. I varje skrymsel och vrå som jag inte kommit åt sprutade jag, och det tog inte många minuter innan dom jävlarna började krypa fram ur sina gömställen i ett sista desperat försök att rädda sitt..skal. Innan jag gick isäng i natt hade jag plockat ihop 25 döingar på golvet.

Imorse låg det 36 suckers till på golvet. Hehehehe! Det går bra nu, kompis det går bra nu ;)

Näe, nu ringde Anticimex. Dom ville visst anställa mig ;)



Puss & hej från mig! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0