Det kallas avundsjuka ;)

Mitt på dagen idag trillade det in några "gissa var vi är"-mms av Touse, Malla och Rigge. Trodde dom dragit till göteborg, men när jag på andra bilden ser att det skymtar ett kravallstaket på bilden så slog det mig - dom jävlarna är på ALLSÅNGEN!
Jag blev grön av avund där jag satt i soffan! Åh, jag vill OCKSÅ vara där :) Men en vacker dag ska jag uppfylla en av mina livs största drömmar ;)

Mitt under drängarnas framträdande såg jag trion viftandes med "We love you, drängarna"-skyltar, även om jag själv skulle ha skrivit "snygg-oskar" på alla mina skyltar! ;)
Så nu sitter jag på SVTplay och väntar att han ska klämma igång med "från och med du".




/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0