Hörts, oh it hörts!

Jag är invalid. Råkade visst glömma att ta bort fingrarna när jag skulle stänga bakdörren på volvon tidigare i dag och slämtade igen den i vanlig ordning, men nåt var visst i vägen. Det blev skellefteås svar på stockholms blodbad, och än, två timmar senare, så bultar det som fan! Jag tror det blir amputation!

Ett rackabajsarfläktsystem är nu inköpt till vårat sovrum som mer känns som en bastu. Challan sliter & bygger en, och jag behöver bara ta på mig bikini och gå till sängen. Utsikten är även nästan densamma ;) MEN - jag klagar inte. JAG ÄLSKAR SOMMAR & VÄRMEN!

Nu ska jag jumpa in the shower och sedan blir det mysmiddag på Olles!

Puss&Hej/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0