Jag älskar sommarlov KOMBINERAT med sempa! :)

Jahapp, så hade man spenderat sin första semesterdag då, och den kunde inte ha spenderats på något bättre sätt tror jag. Tog först en lång och skön sovmorgon, låg och såg lite tv i sängen innan jag masade mig upp ur sängen, tittade på klockan och skänkte en tanke till de stackare som inte har en lika glassig sommar som jag ;)

Har sedan fixat och donat hela dagen med diverse grejs, gjorde en hemmagjord pirra som vi vräkte och sen avslutades kvällen med att mongoBea förlorade bigtime i bowling. Ja, precis så känner jag mig när jag bowlar. Som en prakt-mupp. Varje gång jag får ner mer än fyra käglor applåderar alla som tok och säger "åhh, vad du är duktig lilla gumman" på bäbisspråk.
Sen for vi och gjorde det jag är desto bättre på - åt glass. Äntligen fick jag glänsa med nåt ;)

Ska försöka vända tillbaka dygnet lite nu. Det har snurrat på sig en aning kan man säga! Men allra först ska jag övervinna mörkret utanför porten och ha min dogge att kissa fort som fan. Här har vi tjejen som lätt ligger top 5 över "mest mörkräddas".

Nattinatti på er!

/BajsdåligpåbowlingBea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0