Lyckad kväll, tills...

Onsdagskvällen började perfekt. Underbart folk, underbar mat, alldelens för mycket mat, en råsmarrig tårta, lekar, gott dricka.. ja, jag kan hålla på i timmar. Loovely var det. Men så hände nåt. Jag fick världens jädra magknip!! Fick springa på toan och detaljerna lämnar vi. Snabbt fattade jag beslutet att åka hem och det visade sig vara kanske det klokaste beslut jag tagit på länge.

Jag och min porslinskompis hängde rätt mycket inatt, men nu känns allt helt ok.
Jag drömde även vid ett tillfälle att jag lånat Reginas abtronic, ni vet ett sånt där bälte som skickar elektriska impulser som stimulerar att magmusklerna dras ihop. Men av nån anledning var jag tvungen att ha den på högsta speeden, och fy faaan vad det krampade :P

Men som sagt, Idag är jag redo för nya äventyr!
Puss & hej /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0