Mitt i sommarvärmen!

Hittade ett kort i telefonen på mitt hjärta!



Brrr......
Började lite smått fundera på varför jag (som älskar älskar sommaren) ändå lite smått längta till vintern när jag ser denna bild (om vi tar bort att all denna j-vla snö ska skottas bort ofcourse)  Men det är ändå en mysig årstid, man får mysa i soffan med tjocksockar, dricka varm choklad, tända ljus, julpynta, äta lussebullar och pepparkakor, lyssna på julmusik 24/7...... Fridfullt!

Men nää, nu ska vi koncentrera oss på vad vad morgondagen och resten av sommaren har att erbjuda, vintern tar vi hand om sen.....



Sådär ja, en bild från festivalfredagen i fjol, snart dags igen!!  
Wiiieee.....

Puss// R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0