Nu är det nära...

Har varit och shoppat i Umeå hela dagen, en massa fina inköp blev det, en del tråkiga men nödvändiga också! :)
Nu är det snart dags att bege sig till jobbet, ett arbetspass kvar innan jag får semester imorgonbitti, å då är det fredag, å inte vilken fredag som helst! :)

Sjukt taggad är jag, blir att sova hela dagen imorgon för att sen stiga upp och göra sushi, hoppas att det blir ätbart bara, för jag har cravings (även om det bara är ca 2 timmar sen sist jag åt det).

Nån som har några tips??  kom gärna med dom!

Ha det bäst alla ni!!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Sanna

LÄÄÄÄÄNGTAR TILLS IMORGON!!

Vi måste ses för tusan!



Är jag avis på dig som får semester också!!!!!

2010-07-08 @ 22:30:57
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0