Semester....igen!!

Det är ju ändå ett ganska bra upplägg jag har ibland, får ju känna den där känslan 'att gå på semester' tre gånger samma sommar, inte illa pinkat!  (sen om det faktiskt ÄR ett bra upplägg vet jag inte)   :)

Fredag idag, roadtrip med B till Jauret för att hämta hem ett par supernajsa brills åt henne, där ska vi även ha en lunchdejt med Louice, är faktiskt riktigt sugen på denna lunch då tjatet om hur gott det är just där är ganska enormt :)

Sen väntar iallafall min klipptid, 16.00 på Attityd hos Linnea, då är det dags, fortfarande ångest, men jag 'klippte' iallafall bort ca 20 cm igår, så jag har kommit halvvägs.... resultatet får ni imorgon, för ikväll ska jag till mamma och sova över, ska bli supermysigt, tror helt allvarligt att det är flera år sen sist, om jag ens har sovit över där sen jag flyttade hemifrån!?!?!
Ähh, whatever, det är iallafall dags tyckte jag!


'Even though its one day further from the last time we met, its one day closer until the day me meet again'


//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0