Skön..t

Efter att ha vaknat upp (och som vanligt sovit alldelens för länge) och än en gång drömt att jag var ihop med den där hockeyspelaren (trots att han bara ville vara ihop med mig för att jag var så bra på att klia ryggen) så hedde jag på mig träningskläderna och tog mig en löprunda.

Alltid skönt när man är klar. Mindre skönt är att jag får skavsår VARJE gång jag använt skorna, trots att dem är från förra sommaren. Men det är coolt att gå runt med konstant skavsår på högerfoten. Ännu coolare skulle det vara om jag ides köpa nya skor...

Fick förresten ett samtal tidigare i veckan om att min glasses hade kommit! YEJYEJYEEEEEJ!!!



Snygga va?
Hehe, näe, ni kan vara lugna. Detta är mammas gamla, och när jag testar dem så vet jag precis vart mitt shortyhead (ni som fattar, ni fattar) kommer ifrån.
Näe, på fredag är det dax att dra en roadtrip till Jauret och hämta hem dom nya! JAG LÄNGTAR!

/B

Kommentarer
Postat av: Louice

Och jaglängtar efter dej gumman! (: en lunchdej me dej kan ju inte bli bättre, suverän start på helgen (:

2010-07-22 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0