Solen, vars tog du vägen?

Vitbergsbadet idag blev ju en succé. NOT!

När jag kom hem från jobbet i morse gassade solen och jag taggade igång för en heldag tillsammans med norskungarna i vågmaskinen, men vi hann väl vara där i en halvtimma innan himlen öppnade sig och regnet fullkomligt vräkte ner.
Det blev då att entra restaurangen och vräka i sig den obligatoriska pommeslådan, och då solen inte vågat hitta fram ur molnen samtidigt som tempen sjunkigt cirka femtio grader, så blev det att he sig hem igen :( Men jag tror ju som sagt på ödet. Jag hade säkert druknat om det varit sol idag :P

Fast det finns inget dåligt som inte för något gott med sig. Nu blir det att åka ner på stan och boka en resa, och till kvällen blir det suring med söt-pappsen och sedan en myskväll i chalets hus. Love it!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0