Söndagen då allt tog slut.

Orken, stadsferren, fotbolls-vm - allt har tagit slut.
 
Det känns fruktansvärt tråkigt när jag tänker efter, men när jag tänker tillbaka så har jag bara helt fantastiska minnen att le åt. Livet är underbart och jag är så lyckligt lottad. Dels för att jag har världens mest fantastiska vänner som förgyller både vardag och fest och sätter guldkant på tillvaron och dels för att mitt hjärta är så varmt som det bara kan bli!
Och nej, jag är inte hög.

Jag sammanfattar helgen lite;

hemmagjord sushi, wasabi, kläder som stinker en blandning av vin, öl, cider och cosmopolitan, hammardansen, ras-fest, rasse-fest (haha, och det betyder inte det ni läser), skratt, nästan trasiga stolar, nästan nerbajsad toalett, turka, dans på borden, äta alldeles för mycket mat, stalker, göra-allt-det-som-challan-inte-vill-att-vi-ska-göra, solsken, värme, brandstegar, kubb, promenader, skitiga fötter, resorb, skratt i mängder, shaka ass, tränga sig, sjunga carola och hålla för öronen, toabesök med folk man knappt känner, nya beknatskaper, gamla bekantskaer, trevliga återseenden, autografer, "stolen", komplimanger (om det nu är det..haha), bus, lekar, sitta i hundbur, "beatrice, beatrice. ä'lu min kuuusiiin", röj, dialekter, löp-pass, trevliga samtal, hot gossip, varma sommarnätter, skräpmat, spanien!!!!!, EN UNDERBAR HELG!

 

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0