Sunday - I`m in LOVE!

Jag ska snabbt sammanfatta helgen lite - AWSOME!!

Sitter här med ett enda stort leende på läpparna & småfnissar för mig själv när jag tänker tillbaka för det har hänt massor av trevligheter. Jag & R hann som sagt med en roadtrip i fredags och hämtade hem min glasögon. Jag är SJUKT nöjd :) Sen har helgen bjudit på underbara Melissa Horn, biobesök, fotboll, bankett med trerätters middag och UNDERBART sällskap, trevliga överraskningar, ass-shake, och sist men inte minst en helt lovely söndag i slapphetens tecken. Jag har börjat gilla söndagar. Man ligger i soffan hela dagen och trycker pizza och karra. Aj like ;)



78 mil senare och 4000 kr fattigare.. 

Tjingtjong! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0