Vi lever!

Klockren uppdatering på senaste tiden ser jag :P
Vi kan väl kortfattat sammanfatta det som att: VI HAR SKAFFAT OSS ETT LIV! hihi!
Hur det känns att ha skaffat sig ett? Jotack, det känns förjädra bra! :)

Näe, om jag ska vara ärlig så helgen helt enkelt varit lite väl hektiskt. Själv har man agerat värdinna på ett bröllop med skräckblandad förtjusning. Hejbaberiba vilket jobb!! Och tänk dem som har trehunda gäster på sitt bröllop? Oh my good! Men vi överlevde iaf helgen och känner oss stolta över vårt jobb! :)

Nu ska jag (som varit uppe sen fem i sju på min lediga dag) slita mig från sommarlovsmorgon och he mig ner i tvätten! :)

Puss på er! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0