Wiiieeee här också!

Precis som Bea skrev så är det tjejfest ikväll på schemat, Ibizafest kan man nästan också kalla det, å det mina vänner var länge sedan sist, 31/5 om jag inte minns helt fel?!  Skärpning på den biten tycker jag!

Dukat har jag hunnit med, rosa bestick tyckte jag skulle passa kvällen alldeles utmärkt så det blev det.
Vinet är på kylning, duschen ör avklarad, har även plockat fram och dammat av mitt PS2, hoppas nästan på lite singstar  ikväll :)

Kl 18.00 börjar tjejerna ramla in här, eller ramla in??   Nä, det ordet sparar vi till senare, dom kommer nog att ramla ut.
Det ska bli så kul att få parta med märta igen, solstrålen! 
Dessutom så har hon med sig typ 8 tjejkompisar och är dom bara hälften så söta som henne så kan denna kväll inte bli annat än succé!!  :)

Hoppas vi ses i dimman i natt alla läsare, kommer att bli en underbar onsdag!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0