Är det inte det ena så är det de andra!

Sista timmarna på jobbet i natt så satt jag och log när jag tittade ut genom fönstren, solen lyser, himlen är klarblå, en perfekt dag för ibiza alltså, men insåg snabbt när jag kom utanför dörren att så blir det nog inte!
Kämpade med cykeln hem i värsta tänkbara motvind!

Sen efter jag vaknat så har jag sprungit omkring här hemma med bikinin på i hopp om att det ska sluta blåsa, men nu har jag insett att det är nog bara att glömma!  :(

Laddar därför nu för en trerättersmiddag istället innan det bär av mot jobbet igen!
Till förrätt serveras smördegskrustader med lyxräkröra, till varmrätt blir det grillat med potatisgratäng, å sen avslutningsvis efterrätten, jordgubbar med vaniljsås.
Känns som en helt okej lördagseftermiddag!


Avslutar med en bild från igår!




//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0