Dag 3 - Midsommartravet

Nyvaken, trött i sinne, men det är bara att peppa upp..
Efter gårdagens cykeltur på tre mil och med träningsvärk som SATAN efter att ha kört "plocka-upp-ett-chips-från-golvet-utan-att-vidröra-händerna-i-backen-leken" hos Linka i tordags, så är det nästan som att jag vet hur det känns att föda sjulingar, eller vara aktiv arbetare på malmskillnadsgatan ;)

Idag vaknas midsommartravet. Dag tre av tre (och det känns). Jag vill bara lägga mig ner och sova, eller varför inte tvärdö en halvtimma?
Det känns extremt lockande att fara på Hemmakväll och hyra en riktigt jädra bra film och köpa en karrapåse för 200 spänn och bara frossa, men man måste ju offra sig för kosten.
Hoppas bara vädret blir bättre. Skulle ju vara förrödande om det regnar, då jag är så himla söt och så..haha!

- Vi hörs!
- När då?
- Ikväll!
- Vars då?
- I dimman!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0