Dag 4 - Vad hände sen?

Nyvaken, för en gångs skull INTE trött i sinne, men det kanske handlar om att jag sov till 13.07 idag.
Nåt form av rekord skulle jag kalla det, men jag antar att det är en tredagars kombinerat med slitsamma lekar och mycket motion ;)

Igår vankades midsommartravet. HELVETE så kallt, men det var tur man var i trevligt sällskap iallafall ;) Vid kvart över elva inleddes den långa promenaden in till stan och s8, riktigt trevligt, både promenaden och station! :)
Kvällen avslutades med en äckligt god kebabtallrik (med LIIIIIS - viktigt!) på kungsgrill´n och sedan styrdes kosan hemmåt mot min fantastiskt sköna säng. Fluffiga kuddar & fluffigt täcke har gjort min natt ska jag säga - och halva min dag! :)

Puss & hej, nu tagga vi för nästa heeeeljjj!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0