En shoppande bokmal. Yes, that´s me!

Finbesöket från Malå har drog hem i eftermiddag, och här på goatmountain har det varit ös sen igår vill jag lova. Här har det målats i princessmålarböcker, det har klistrats klistermärken, busats, och så har vi varit på leos lekland, gått på schtaan och varit på fotboll. Två jättemysiga dagar sammanfattningsvis :)

Hilda frågade i morse vars Huss var. På jobbet svarade jag. "Huss jobbar som en bajskloooomp" blev hennes replik. Hahaha, vad får dom allt ifrån?

Nu sitter man här lite tärd i soffan efter en heldag på stan där fröken Berg shoppat så det stått härliga till. Fem tröjor för 400 spänn tyckte jag var helt överkomligt faktiskt. Sen åkte det ner en bok i shoppingkassen också. EN BOK. Ja, du hörde rätt. Jag vet inte vad som hänt med mig, men jag har typ börjat älska läsa böcker. Men det måste vara sånna där spännande kriminalromaner, eller nåt i den stilen. Idag hittade jag en bok som heter "Mörkrädd" och kunde inte undgå att köpa den. Den handlar om en kille som är otroligt mörkrädd och ska gå i terapi. Sista steget ligger i att bo ensam i en stuga ute i skogen, och sedan börjar saker och ting hända. Tjohej så spännande! Det låter PRECIS som min typ av bok! ;)
Men innan jag får börja nöta sidor i den så ska "den mörka ängeln! läsas ut. Så jag ska faktiskt avrunda här nu och he mig i säng och läsa :)

Imorgon är det fredag. DET GILLAS!

Puss & hej /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0