En värld där jag inte hör hemma....

.......men som jag älskar

Just hemkommen efter ett spinningpass, har som svårt att hålla mig för skratt!
Jamena, jag kommer dit i flottigt hår, mina träningskläder som jag tog upp ur tvättkorgen, tvärluktade på och inser att dom duger.
Träningskläderna består av svarta sockar, svarta shorts, svart tisha, precis som på innebandyträningarna, å till det har jag mina innebandydojjor!

Sen när jag sitter där så ser jag en efter en komma in med "rätt" utstyrsel, hotpants, linne (gärna magtröja),   man ska även visst vara toksminkad, gärna ha diamantörhängen eller varför inte stora ringar i öronen!?

Jag kanske har missat hela grejen med hur man ska se ut!?    Dom kanske tänker -"Vilket miffo" när dom ser mig!
Men det tar jag isånna fall, jag är där för att träna :P


Nu ska jag ta å återgå till min tonfirresallad, se en halvlek fotboll (ITALIEN) och sen bege mig till jobbet!

Ha det gott!
//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0