Fotboll i sinne!!

Vilken värme det varit idag (okej, nu överdrev jag) men det var ju det bästa på länge iallafall!
Dagen har bestått av jobb, extraordinärt umgänge, Ibiza, tonfisksallad och en underbart god middag ute i värmen, å tänk att vi har just bara börjat, sommaren ligger vid våra fötter och jag kunde inte vara lyckligare över det! :)

Imorgon blir det att åka till kyrkan och sjunga -"Den blomstertid nu kommer"  och grina till den otroligt duktiga tjejen/killen som sjunger solosång  (nu hoppas jag dom har en sån) , Å givetvis gratulera Carro som tar studenten!!  
Längtar hur mycket som helst,  det är som en årlig invigning av sommaren att varje år befinna sig i kyrkan vid skolavslutning/studenten!

Efter det blir det vidare till födelsedagsbarnet Rigge för fika, känns underbart att få umgås med hela familjen en stund! 

Nu väntar otaliga timmar av fotboll, först VM-förfesten och efter det en hel VM-natt med krönikor!
Imorgon är det dags, vi inleder med Sydafrika - Mexico!

Håller dock tummarna som vanligt för Italien, även om min favvospelare spelar i Spanien.





abrazo a todos ustedes
//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0