I know what you have in your skafferi

Efter mycket analyserande har det slagit mig. Jag vet vart våra äckliga mjölbaggar kommer ifrån!!

Det hela uppdagades inatt när jag inte kunde somna. Jag låg då och hörde på mina grannar som spelade dataspel. Det är det dom gör nattetid. Då spelas det & skrattas. Dom jublar när dom har skutte nån och så kastas det nåt tangentbord då och då. På dagarna är det knäpptyst. Jag tror aldrig jag sett honom ute under dagens ca 14 timmar, utan det är på natten har vaknar till liv. Som dracula nästan.
Och hur kan jag då veta att det är han som "smittat" oss med krypen? Jo, för sånt och känner man. Kalla det kvinnlig intuition, eller kanske förutfattade meningar, haha.

Han ser ut som en sån som inte bryr sig. Som har låtit sig själv förfalla. Hans benmärg är troligtvis uppbyggd av pommes frites och jag är damn sure att han nattetid infunderar cola intravenöst, via dropp. Han har en kroppshydda som troligtvis aldrig hört talas om grönskaker eller gi och han traskar alltid runt i trasiga mjukisar och en tischa som vittnar om att han tycker att kebabsås är gott. 
Och om du läser detta. Kolla igenom ditt skafferi och kasta det som gick ut -98, för jag är less krypen nu!

...och som vanligt menar jag allt på ett positivt sätt.. ;)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0