Inte direkt sommarlov....

men jag har iallafall helg, nästan ;)

Gick från jobbet imorse med ett leende på läpparna, solen lyste och jag hade helg.
Efter några timmars sömn begav jag mig till friskvårds för spinning och efter det en gó-lunch hemma hos Bea, men sen hann jag bara hem innan telefonen ringde, Jonas lyckades få mig att jobba igen, en fredagkväll!!!!!???

Men det gör faktiskt ingenting, är på lika gott humör ändå! 
Så nån gång ikväll kan jag faktiskt säga att jag har helg på rikt!

Läste Beas förra inlägg och jag kan säga att hon har så rätt, man ska ALLTID se saker å ting från den positiva sidan, kan kanske vara svårt ibland, men man måste iallafall försöka, hur kul är det att vara en pessimist?
Optimist -Javisst!  :)

Jenny:  Tack för kramen, skickar härmed tillbaka en BAMSEKRAM, saknar dig massor, saknar er massor, och jag längtar sjukt mkt tills ni kommer till Skell igen!!!

På återseende allihopa, ska uppdatera er om min nostalgisamling som jag tog fram igår, det var tider!!  :)

//Regina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhhhhhh vännen!! Antar att mina hormoner spökar lite grann för jag är extremt gråtmild just nu... Men du gör mig så glad för att du längtar efter mig! Och snart är jag/vi hemma igen, om än för bara en stund. Men tänk att inom en snar framtid så är det för gott! Jippi!! Nya minnen skall skapas på åtminstone EN till fotbollsplan i skydd av månskenet... Eller vad säger du? hihi!



Kram

2010-06-04 @ 23:23:04
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0