Jag hade tänkt att ni skulle få se min klass

Tyvärr innehåller min klass väldigt många partypoopers som inte kunde närvara, men vi förevigade gårdagens lilla, men ack så goda, klassfest med att några klasskort! :)

Vi inledde fotoshooten med ledordet "försök se normal ut, men de gör inget om du är dryg.."




Sedan övergick det hela rätt snabbt till att bli..nåt helt annat tema, som genomsyrar stora delar av fotoshooten..haha






Detta foto har temat "Vi går i åttan"




Och detta är djurtemat. Det är relativt enkelt att lista ut vad alla är för djur, men upplysningsvis så är Niclas en pingvin.. Och Sarah är..ett djur som suger på älghorn... Hahaha



Detta skulle bli vårat bästa kort, men de hela blev en mycket suddig tillställning. Men det handlar om en av våra kära lärare...




Och så blev vi lite arga, ledsna och besvikna mot slutet..




Tack för en supertrevlig kväll tjejer..och niclas! :) Favorit i repris snart tycker jag!

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Maria K

Haha, gu' vad snygga vi är :-). Jag röstar också på en repris snart :-)

Kram

2010-06-06 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0