Jag & han den där Pohlman är inte vänner nu.

Bajsväder :(

Det kan väl vara mysigt i viss utsträckning. Om det rör sig om någon timma eller så. Men nu tycker jag att det räcker. Jag vill ha sol och lata dagar på stranden!
Hur svårt ska det vara för pohlman & hans kompisar att rita lite solar på väderkartan? Det behövs inte någon DaVinci för att lyckas med något sånt, för den konstnärliga talangen besitter ju till och med jag.

Dagen innehåller förljande planer:
- Vara till soptippen med en massa skrot
- Åka på maxi och panta brukar & köpa hårfärg
- Färga håret
- Sova lite (nattens jobb känns i stackars ögonlocken..)
- Åka till frissan & klippa mig
- Dra till Umeå till Peter
- Äta på MCDONALDS! (wiiiiiiiiiiiiiiie)

Tack & hej, tisdagstjej! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0