Medans jag sov.

Öppnade upp balkongdörren i morse (eller idag rättare sagt. Går smådålig för mig att vända på dygnet..) när jag vaknade och upptäckte till min stora förtjusning att Bert Öhlund, vårat älskade kommunalråd, äntligen gjort slag i saken och flyttat Skell till Grekland medans jag sov. 

Solen lyste fram genom en lätt disig himmel. Luften doftade en blandning av fukt och blommor och värmen som mötte mig fick mig att fullkomligt bubbla inombords! Det var precis som att öppna upp balkongdörren när man befinner sig ungefär 400 mil söder om skellefteå! 
Men inte ska man ju bli bortskämd med detta underbara väder, för imorgon ska det tydligen regna igen. Som tur är ser helgens väder skapligt ut (bra beställt :P), så jag känner på mig att helgen kommer bli fantastisk på alla sätt och vis!

Nu väntar pastan och köttfärssåsen på att få entra min grekiska mage!
Pyss & hej! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0