Söndag..... Igen!

Söndagsångesten börjar krypa allt längre in i märgen, har inte jobbat dagtid sen i April så jag oroar mig lite lätt för hur jag ska lyckas ta mig upp imorgonbitti!

Å dessutom är det ju Alex födelsedag, lillkillen min blir hela 5 år!!!!
Helt sjukt va tiden går fort.

Han har haft kalas idag, 10 kompisar kom på kalaset som varade i två timmar, dom hade det riktigt kul, men jag har måste få lyfta på hatten för alla förskolelärare, shit.... ni är värda löneförhöjning!!


Fika:


En koncentrerad 5-åring när det gäller tävling:





När sista barnet for hem och dom stängde dörren satt jag mig ner i soffan och i princip dog, kan inte förstå hur man orkar göra detta 40 timmar i veckan, frivilligt!!???????  :)

Helgen i övrigt har varit lugn, filmkväll i fredags medans lördagens planer stod skrivna i stjärnorna, men efter många om och men och hur så avslutades den på absolut bästa sätt!!

Nu ska jag återgå till soffan...

Ha det gott!!
//R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0