Om att snubbla på mållinjen...

Jag hatar att snubbla på mållinjen. Jag har gjort det fler gånger förr, men dagens snubblande tog fan de största snubbelpriset av de alla. Jag missade alltså dagens statistiktenta med 0.17 poäng. NOLL KOMMA SJUTTON POÄNG! Det ska ju inte ens kunna gå! Därför känner jag mig mer full i skratt än arg. Fast besviken, det är jag. Det hade varit så grymt skönt att ha allt överstökat, men ibland går det inte som man tänk sig...

En liten tröst är iallafall jag inte verkar vara HELT bombad, för tydligen failade ungefär 95 % av klassen på detta, så det kan ju kanske inte enbart handla om att jag har lite för mycket otur när jag tänker.. Våra överbelastade hjärnor har nog helt enkelt gått på sommarlov redan. Är dock väldigt avunds på de (få) lyckliga själar som grejade det idag. Jag är glad för er skull, och gläds åt att ni försöker få SSK1/09 att se lite smarta ut ;)

Näe, det är bara att bita i det sura äpplet och inse att det inte är hela världen. Det kunde ha varit värre. Jag kunde ha vägt 200 kg, bott på gatan och varit prostituerad (förmodligen inte så högavlönad heller..), så en statistiktenta känns som en fis i rymden.

Jag ÄR bra hursom. Imorgon ska jag ta välförtjänt ledigt, och nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng och läsa den sjukt spännande boken jag är inne i nu.

Puss på er! /Bea

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snacka om att du hämtat balansen igen efter att ha snubblat på mållinjen! ;)

2010-06-03 @ 12:36:33
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0