Sommarlistan!

Måndagmorgon och jag har gjort bort natthelgen , har egentligen ledigt nu, men nää, inte Regina, bli att jobba natt igen, redan ikväll!
Men jag ska tänka positivt, jobbar ett extrapass nu för att kunna vara ledig dagen innan midsommar då vi har våran årliga myskväll i Byske hos Linka!


Satt just och läste på blogg.se och såg detta på förstasidan -Sommarlistan, kopiera och fyll i!
Så jag gör väl det då!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Har ju några smultronställen från när man var barn, men dom känns inte så aktuella längre, så jag måste nog säga Ibiza.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Hur ska man kunna välja?  Häng på Ibiza? Gummibåtarna som tar oss till bersan för en glass? fara på en mysig utflykt?  en spontan roadtrip? kan lista fler saker, men sommaren är ju lång, ska förhoppningsvis hinna med alla saker!

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Fläskfile, champinjoner och halloumiost, mina egna laxbiffar fungerar å bra!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
-Har ganska många planer faktiskt, känns både bra och dåligt, men jag gillar att det händer mkt kul i sommar!
 Midsommarmys, Björn Rosenström och festivalmys är ju här inom kort iallafall! :) 


5. Dina bästa sommarfärger?
- Rosa & svart     (-svart är ju såååå sommar:/ men wth, jag gillar det!)  :)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Mygg, getingar, sill & potatis (usch), husvagnssemester, fiske, festivaler, matchande träningsoveraller (usch igen)  , ähh, vet inte hur många av dessa saker som är "svenska", men det får duga!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Då får det nog bli våra årliga resor till Lycksele, har så himla många fina minnen därifrån, det var mamma, pappa, barnen, volvo, husvagn och hela köret!
Good times!

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet för att det är mysigast, poolen för att den har bäst botten, har extrem fobi för att trampa på äckliga saker som man inte ser, så är det inte en sandbotten så håller jag mig ovanför vattenytan!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Kulglassen Vanilla/Cookie, den är sjuuukt god!

10. Vart går din drömsemester?
- Vilket varmt land som helst i princip, bara det finns en pool, en bra strand och god mat!
Men jag måste lägga ett plus i kanten för en lyxresa till Bahamas, Hawaii eller nåt liknande, men det har jag lagt åt sidan tills den dagen jag vinner en miljon på en trisslott!

God natt!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0