Söndagsmiddag och långkalsonger

Idag har min söta pappa & hans Sara varit hem till oss och ätit söndagsmiddag. Det bjöds på fläskfilégryta och potatisbakelser vilket satt som ett slagskott i gommen!

Efter middagen började pappa klaga på att han var så långhårig och poängterade tydligt "att han skulle tycka att det var skämmigt att köra folk på balen och se ut som en balle i håret", och jag tog det som att han ville bli klippt. Sagt & gjort. Jag drog fram saxen och tog bort nån centimeter.
Efter att håret hans var frissat öppnade han upp byxorna för att stoppa ner skjortan igen, och vad har karln på sig om inte LÅNGKASCH! hahahaha! Och inte vilka som helst. Det var ett par stormöstrade ena som gick i knallgult och mossgrönt!

Både jag & Sara vek oss av skratt och frågade när tusan han skulle packa in dom där i garderoben.
"Men herrmin, det är bara i juli & augusti jag är utan långkallingar". Hahahaha! Ja, är han inte söt, så säg!




Puss /B

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha!! Var glad han hade byxor... Tänk om han gick omkring i thigts!!

2010-06-08 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0