Trubbel i paradiset.

Jag har kanske världens virvligaste hår. Gör jag inte något åt saken, så får jag stora klasar med hår baki nacken som står rätt ut och det är inte hett nånstans. Min räddning i denna virvelvärld är min plattång, men igår bestämde den sig för att ta livet av sig. Min nya fina plattång. Säkringarna far så fort jag stoppar in kontakten i eluttaget och enligt Pappa Elektriker är det troligtvis kortslutning i skiten. "Spiralerna tar mot järnet", sa han och lät bekymrad. Just snyggt!

Det mest typiska är att detta händer på en torsdag, vilket innebär att jag får se ut som en hagga i mitt nyklippta hår i säkert två veckor innan shitten är lagad, eller innan dom fått tummen ur och skickat mig en ny.

Kul. Vi ses om två veckor!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0